HTTP://KOTAKMUSIKA.BLOGSPOT.COM/

Hai.. semua member musikkita.multiply.com... Selamat datang di rumah baru di kotakmusika.blogspot.com.. ^_^

Maksud dibuatnya blog baru cuma untuk me-manage album-album yang udah pernah diupload di musikkita untuk memudahkan pencarian dan biar lebih tersusun. Tapi, bagi kalian yang mau share lagu, tetep uploadnya di musikkita yah.. Oke dey, selamat menjelajah aja yah.

Bagi yang mau request atau bingung cara downloadnya, baca dulu ya panduannya.


Makasih...


Rabu, 16 Januari 2008

TOMPI - PLAYFUL (2007)



Jika ingin dibandingkan namanya dengan penyanyi-penyanyi lelaki Indonesia yang lain seperti Glen Fredly, tidak dinafikan nama Tompi memang kurang dikenali di negara ini.
Walaupun sudah menghasilkan dua buah album sejak tahun 2005 lagi, Tompi atau nama sebenarnya Teuku Adifitrian ketika ini baru mula ingin mencari ruang untuk bertapak di Malaysia dengan langkah pertamanya memperkenalkan lagunya "Salahkah" yang telah mula diputarkan di stesen-stesen radio kini.

"Ini adalah penampilan buat pertama kali saya di Malaysia. Saya cuma berharap agar orang di Malaysia dapat memberi sokongan kepada muzik saya dan jika ada peluang, saya berharap juga agar dapat berkolaborasi dengan penggiat seni Malaysia di sini," ujar Tompi pada majlis pelancaran albumnya di Alexis Bistro, Ampang.


Tracklist :

01. Balonku
02. Lulu Dan Siti
03. Salahkah
04. Jangan Engkau Ganggu Cintaku
05. Can You Feel My Music
06. Valentine's Day
07. Kekagumanku
08. I Am Falling In Love
09. Engkaulah Satu Satunya
10. Even If feat Groofologi
11. Soft Shoe
12. T-Scat
13. Aku Tak Mau



Bingung cara downloadnya?? Klik Disini

Tidak ada komentar: